Ceļamies augšā no dīvana…un dodamies pretī saviem mērķiem

  • Iekares sistēmas
  • Body Bike
  • Functional training
  • Strength training
  • H.I.I.T – (high intensity interval training)
  • MX/MTB Functional

Iekares sistēmas – piekares treniņu sistēma, kas tiek uzskatīta par revolūciju fitnesā. Siksnu garums ir pielāgojams dažādiem vingrinājumiem. Treniņu sistēma attīsta spēku, izturību, stabilitāti, lokanību un dziļo muskulatūru. Treniņa laikā ir jāizmanto savs ķermeņa svars, kas arī ir galvenais slodzes elements. Paredzēts kā iesācējiem, tā profesionāļiem.

BODY BIKE – nodarbības uz īpašiem velo trenažieriem mūzikas pavadībā. Harmonisks fiziskās attīstības ceļš – balstīts uz izturību, spēku un enerģiju. Regulāri nodarbojoties uzlabojas sirdsdarbība, elpošanas un asinsrites sistēmas darbība. Katrs nodarbības dalībnieks individuāli var regulēt un pielāgot sev slodzi.

Dažādiem sagatavotības līmeņiem.

FUNCTIONAL – vispārējs ķermeņa treniņš, kurā ir iekļauti gan aerobās slodzes vingrinājumi, gan spēka vingrinājumi. Lielisks treniņš, lai sagatavotos ikdienas aktivitātēm. Tiek izmantots gan savs ķermeņa svars, gan dažādi palīglīdzekļi.

Piemērots jebkuram sagatavotības līmenim.

STRENGTH – fizisku vingrojumu kopums, kas attīsta spēku un izturību. Vairāk tiek izmantoti palīglīdzekļi ar lielāku svaru un pretestību. Treniņi palīdz attīstīt muskuļus un sadedzināt taukus. Tā kā smaguma svarus iespējams izvēlēties un pielāgot individuāli, tad piemērots dažādiem sagatavotības līmeņiem.

H.I.I.T. – high intensity interval training jeb augstas intensitātes intervālu treniņš ar īsākām atpūtas pauzēm, kas sastāv no kardio un spēka vingrojumu intervāliem. Īsa, intensīva, taukus dedzinoša nodarbība ikvienam.

MX/MTB FUNCTIONAL – funkcionāls treniņš ar vairāk specializētiem vingrojumiem motokrosa un kalnu velo braucējiem (spēks, kardio, balanss, koordinācija, lokanība). Dažādas intensitātes. Nodarbībās papildus spēka vingrojumiem izmantojam balansa dēli, dažādas koordinācijas bumbiņas un balansa bumbas. Kā kardio trenažierus izmantojam rowing machine (airētāju), SkiErg slēpotāju un velo trenažierus.

BODY STRETCH – stiepšanās vingrojumi, kas paredzēti muskuļu elastības palielināšanai, saišu un cīpslu nostiprināšanai un asinsrites uzlabošanai. Rīta rosme, lai justos možāk, enerģiskāk un diena būtu produktīvāka.

KETTLEBELL FLOW – vingrojumu kombinācija no vienas vai vairākām kustībām, kas apvienotas vienā kopīgā kustībā. Dažādi vingrojumi ar svaru bumbām, kas attīsta lokanību, kustīgumu un izturību. Paredzēts visiem sagatavotības līmeņiem.