IEKARES SISTĒMAS – piekares treniņu sistēma, kas tiek uzskatīta par revolūciju fitnesā. Siksnu garums ir pielāgojams dažādiem vingrinājumiem. Treniņu sistēma attīsta spēku, izturību, stabilitāti, lokanību un dziļo muskulatūru. Treniņa laikā ir jāizmanto savs ķermeņa svars, kas arī ir galvenais slodzes elements. Paredzēts kā iesācējiem, tā profesionāļiem.

BODY BIKE – nodarbības uz īpašiem velo trenažieriem mūzikas pavadībā. Harmonisks fiziskās attīstības ceļš – balstīts uz izturību, spēku un enerģiju. Regulāri nodarbojoties uzlabojas sirdsdarbība, elpošanas un asinsrites sistēmas darbība. Katrs nodarbības dalībnieks individuāli var regulēt un pielāgot sev slodzi.

Dažādiem sagatavotības līmeņiem.

FUNCTIONAL / FUNCTIONAL TEENS – vispārējs ķermeņa treniņš, kurā ir iekļauti gan aerobās slodzes vingrinājumi, gan spēka vingrinājumi. Lielisks treniņš, lai sagatavotos ikdienas aktivitātēm. Tiek izmantots gan savs ķermeņa svars, gan dažādi palīglīdzekļi.

Piemērots  jebkuram sagatavotības līmenim.

POWER HOUR – fizisku vingrojumu kopums, kas attīsta spēku un izturību. Vairāk tiek izmantoti palīglīdzekļi ar lielāku svaru un pretestību. Treniņi palīdz attīstīt muskuļus un sadedzināt  taukus. Tā kā smaguma svarus iespējams izvēlēties un pielāgot individuāli, tad piemērots dažādiem sagatavotības līmeņiem.

H.I.I.T. – high intensity interval training jeb augstas intensitātes intervālu treniņš ar īsākām atpūtas pauzēm, kas sastāv no kardio un spēka vingrojumu intervāliem. Īsa, intensīva, taukus dedzinoša nodarbība ikvienam.

MX/MTB FUNCTIONAL – funkcionāls treniņš ar vairāk specializētiem vingrojumiem motokrosa un kalnu velo braucējiem (spēks, kardio, balanss, koordinācija, lokanība). Dažādas intensitātes. Nodarbībās papildus spēka vingrojumiem izmantojam balansa dēli, dažādas koordinācijas bumbiņas un balansa bumbas. Kā kardio trenažierus izmantojam rowing machine (airētāju), SkiErg slēpotāju, Assault bike un velo trenažierus.

KETTLEBELL WORKOUT – nodarbība, kas sastāv no dažādiem vingrinājumiem, kur, kā palīglīdzekļi, tiek izmantotas svaru bumbas. Attīsta gan spēku gan izturību un ir piemērots visiem sagatavotības līmeņiem, jo svaru iespējams pielāgot.

TABATA – Augstas intensitātes nodarbība ar intervālu metodi  20/10, un īsām atpūtas pauzēm. Aktīva nodarbība ar dažādiem vingrinājumiem. Zinātniski pierādīts kā viens no efektīvākajiem kaloriju dedzināšanas treniņiem.

ĀRSTNIECISKĀ VINGROŠANA – zemas intensitātes nodarbība visiem sagatavotības līmeņiem fizioterapeita pavadībā, kas nostiprina visu ķermeni.

SVARCELŠANA – Olimpiskās svarcelšanas pamati sertificēta trenera pavadībā. Tehnikas apguve, kas attīsta spēku, koordināciju, lokanību. Nodarbība ar iepriekšēju pierakstu – vietu skaits ierobežots.

CROSSLIFTING – nodarbība, kas apvieno dažādus spēka sporta veidus: smagatlētiku, powerliftingu, svaru bumbas, spēkavīru armliftingu.

BOOTY WORKOUT – aktīva nodarbība, kas paredzēta kāju un sēžas muskuļu nostiprināšanai.

CF WOD /WOD – Workout Of the Day jeb dienas treniņš. Crossfit tipa nodarbība sastāv no dažādu vingrinājumu kopuma, kas katrreiz mainās. Vingrinājumi var būt gan ar savu ķermeņa svaru, gan izmantoti dažādus palīglīdzekļus. Vidējas un augstas intensitātes.

FAMILY FITNESS – nodarbība visai ģimenei, kur vecāki darbojās kopā ar bērniem izpildot dažādus vienkāršus vingrinājumus.

BODY BAR – vidējas intensitātes nodarbība ar savu ķermeni un viegliem stieņiem.